מציאות משולבת עם תמיכה ב Microsoft HoloLens 2

PTC מאיצה אימוץ תעשייתי של מציאות משולבת עם תמיכה ב Microsoft HoloLens 2

המשך להכרזתה של מיקרוסופט בוועידת הסלולר העולמית שנערכה בברצלונה,PTC  מכריזה  ש-Vuforia, פלטפורמת המציאות הרבודה (AR-Augmented Reality) והמציאות המשולבת
(MR-Mixed Reality) של החברה תציע תמיכה מובנית ל- Microsoft HoloLens 2 .

פתרונות Vuforia מספקים ללקוחות התעשייתיים דרך יעילה ואפקטיבית ליצור אינטראקציות AR/MR תוך ניצול תנועות ידיים  חדשות ב  HoloLens 2, שיפורים קוליים לצד יכולות עקיבה וזאת ללא צורך בכתיבת קוד מורכבת או שימוש בעיצובים מותאמים אישית בעלות גבוהה.

“כיום, יצרנים תעשייתיים מתמודדים עם מחסור גובר בעובדים מיומנים, תחלופה גבוהה, מוצרים מורכבים יותר, ולחצים תחרותיים עזים” מציין אריאל הדר מנהל מכירות ופיתוח עסקי ב PTC  ישראל. “AR ו-MR  מסייעים להתגבר על אתגרים מסוג זה ומקדמים יעילות של כוח העבודה על ידי הנגשת מידע דיגיטלי במקום ובזמן שהעובדים הכי זקוקים לו, בהקשר לעולם הפיזי האמיתי של סביבת העבודה היומיומית שלהם”.   

“בהטמעת חוויית AR/MR שנוצרה ב-Studio Vuforia עבור HoloLens 2, ארגונים יוכלו להעצים את עובדיהם, לשפר את תהליכי הייצור, השירות, האחזקה וההכשרה וזאת על מנת לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות ובמקביל לספק מענה משופר לצרכי לקוחותיהם” מוסיף יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית בחברת מטריקס, נציגת PTC בישראל, המשמשת גם כשותפה אסטרטגית של מיקרוסופט.

הודעה זו מבשרת את הצעד הבא של השותפות בין PTC ו- Microsoft שהחלה בשנת 2017 להנעת אימוץ AR/MR בארגונים תעשייתיים. Studio  Vuforiaו-HoloLens 2 יאפשרו ליוצרי תוכן למנף נתוני תלת-מימד ו-IoT מסביבות ThingWorx® ו-Azureלשיפור השיתופיות, ההבנה והפרודוקטיביות בסביבות העבודה בעולם האמיתי.

“השילוב בין Vuforia ו- HoloLens 2 מהווה המשך לשיתוף הפעולה שלנו עם PTC ומקדם את מאמצינו לספק חוויה מכוננת ללקוחותינו בזירת הייצור”, אמר Alex Kipman, Technical Fellow  ב- AI and Mixed Reality, מיקרוסופט. “אנו מצפים ששיתוף הפעולה בינינו יביא למתן פתרונות מחוץ לקופסא חדשניים המאיצים את אימוץ המציאות המשולבת  במרחב התעשייתי”.

בועידת המובייל העולמית שנערכה בברצלונה, PTC ומיקרוסופט הדגימו כיצדAR/MR  של Vuforia Studio ו-HoloLens 2 משפרת את יעילות העובדים בחברת Howden המייצרת מערכות אוורור, חימום וטיפול במי שפכים. עם שימוש במודלים תלת-מימדיים קיימים,Howden יצרה חווית MR המציגה צעד-אחר-צעד הוראות ביצוע פעולות אחזקה ושירות, תוך שילוב עיבוד נתוני IoT היסטוריים ובזמן אמת מפלטפורמת ThingWorx® Industrial IoT של PTC ומ- Microsoft Azure המספקות תובנות משמעותיות לגבי תנאי ההפעלה וביצועי הציוד שלעולם לא היו קיימות לפני כן.