מטריקס תייצג בישראל את PTC

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, חברת הטכנולוגיה המובילה בישראל, נבחרה לייצג את חברת PTC האמריקאית (Nasdaq: PTC) , המפתחת ומייצרת פלטפורמות ופתרונות בתחום ה-IoT והמציאות הרבודה, תחת המותג ThingWorx. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מטריקס תהיה אחראית על שיווק ומכירה של פתרונות החברה, כך תתרום להגדלת הנוכחות שלה בשוק הישראלי והחברות יפעלו יחדיו להקמת מערך שותפים נרחב בתחום ה IoT.

בשנת 1986 עשתה PTC מהפכה בתחום התכנון הדיגיטלי בתלת-מימד (CAD) ובשנת 1998 היתה הראשונה להציג מערכת לניהול מחזור חיי מוצר (PLM) מבוססת אינטרנט. כעת פלטפורמות ה- IoT (Internet-of-things) וה-AR (Augmented Reality) של PTC מפגישות את העולמות הפיזיים והדיגיטליים יחדיו בכדי להמציא מחדש את הדרך בה חברות מייצרות מוצרים, מפעילות ומספקות שירותים עבור מוצריהן.

חברת PTC מעסיקה כיום כ-6,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-300 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בישראל. בשנת 2017 רשמה החברה הכנסות של 1.16 מילארד דולר, כאשר 67% מהכנסות החברה מרישוי תוכנה היו במודל Subscription.

פלטפורמות ThingWorx של PTC כוללות בין השאר:
ThingWorx Foundation – סביבת פיתוח המאפשרת פיתוח מהיר וקל של אפילקציות ומערכות IoT, לרבות עיצוב ממשק משתמש, קישוריות ל-“Things” לצד אפשרויות התקנה בסביבת ענן ו/או On-Premise.
ThingWorx Analytics – פתרון ייעודי המאפשר Machine Learning, אוטומציה של אנליטיקה, Predictions והמלצות לגבי נתונים המגיעים מ “Things” ושימוש יעיל במידע זה.
ThingWorx Studio – סביבת פיתוח ליצירת פתרונות מציאות רבודה לתרחישי הדרכה, שירות ותמיכה, שיווק ומכירות ועוד, לשימוש במובייל או מוצרים לבישים.
ThingWorx Utilities & App – פתרונות-מדף מוכנים לשימוש למגוון תהליכים עסקיים
ThingWorx Manufacturing – שילוב של מודולי הפלטפורמה ופתרונות מוכנים לשימוש ב Industry 4.0.

יריב ענבר, מנהל חדשנות עסקית בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס: “כחברת הטכנולוגיה המובילה בישראל, מטריקס שמה לעצמה יעד לעבוד עם החברות המובילות בעולם כדי לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים והאיכותיים ביותר. PTC מפתחת היום את פלטפורמות ה-IoT התעשייתי המתקדמות בעולם עפ”י חברת המחקר IDC. חיבור PTC יחד עם מטריקס, לצד הקמת Eco-System מקומי של שותפים מומחי ידע, ייצור ללקוח סינרגיה עסקית בכך שיתאפשר פתרון מושלם מקצה לקצה הניתן לעיצוב והתאמה ע”י הלקוח.

“סגמנט ה-IoT ב-PTC תחת המותג ThingWorx הינו הצומח ביותר, עם מיקוד בתחומים כגון מוצרים חכמים, תעשייה חכמה וערים חכמות. בזכות הניסיון הטכנולוגי הרב של מטריקס והכרות רבת-שנים עם ארגונים במשק הישראלי אנו משוכנעים ביכולת של מטריקס להנגיש את הטכנולוגיות המובילות שלנו בתחומי IoT , AR ו- Machine-Learning ובכך להביא להצלחה עסקית משותפת”. כך אומר אריאל הדר, דיירקטור מכירות ופיתוח עסקי ב-PTC ישראל.

 “מטריקס מספקת ערכים מוספים הבאים לידי ביטוי בהון האנושי האיכותי של החברה לצד שיתופי הפעולה המוצלחים שלה עם חברות תוכנה בינלאומיות רבות. שותפות זו תאפשר לחברות רבות בישראל להטמיע את פלטפורמות ופתרונות PTC ואנו משוכנעים שתוביל ליצירת יתרון תחרותי ושיפור היעילות התפעולית, כפי שאנו עושים בהצלחה רבה ברחבי העולם”.

אודות מטריקס
מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות ויישומים ארגוניים בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. מטריקס, המעסיקה כ- 8,300 מקצועני טכנולוגיה ו -IT, מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי התוכנה והטכנולוגיה בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת”א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס ב- 2016 הגיע ל- 2.544 מיליון ₪ והרווח הנקי ל- 114 מיליון ₪.